Najnowsze artykuły

Co nowego w Biedronce? Przegląd aktualnej...

Co nowego w Biedronce? Przegląd aktualnej gazetki Wiosna to czas zmian, a Biedronka jak zawsze przygotowała coś specjalnego dla swoich klientów! W...

Czytaj Więcej

W tym mieście sklepy Biedronka są oblegane przez turystów, co przynosi wzrost liczby klientów o ponad 80 procent

Codziennie ponad 5 milionów klientów odwiedza sklepy Biedronki, a w letnich miesiącach sieć zauważa znaczny wzrost ruchu w miejscowościach turystycznych. W związku z tym, na początku lipca sieć otworzyła ponad 250 letnich placówek na Pomorzu, w górach i na Mazurach, z których niektóre działają przez całą dobę (z wyjątkiem krótkich przerw technicznych).

Wakacyjne udogodnienia są chętnie wykorzystywane przez urlopowiczów przebywających na Pomorzu, zwłaszcza w malowniczym Darłowie. Sieć Biedronka odnotowała tam niemal 80% wzrost liczby klientów od rozpoczęcia wakacji. Drugim i trzecim najpopularniejszym miejscem turystycznym okazały się Łeba (prawie 64% wzrostu) oraz Mielno (ponad 62% wzrostu), które mocno konkurują ze sobą. Ci, którzy nie zdecydowali się na wyjazd nad morze w pierwszej połowie letnich wakacji, wybrali polskie góry. Miłośnicy wycieczek górskich szczególnie preferowali Szklarską Porębę, gdzie liczba klientów odwiedzających Biedronkę wzrosła o ponad 23% w porównaniu do okresu przed wakacjami, oraz Zakopane (niemal 23% wzrostu).

Jakie produkty kupują w sklepach Biedronka osoby wypoczywające na urlopie?

Według danych Biedronki, wakacyjni turyści najchętniej kupują cukierki karmelowe oraz inne słodkie przekąski. W gorące dni klienci sieci sięgają również po piwo, owocowe soki Vital Fresh i czerwoną oranżadę. W koszykach urlopowiczów dominują także mięsa i sery, które idealnie sprawdzają się podczas wieczornych uczt, zwłaszcza kabanosy, golonka wieprzowa oraz ser maasdam w plastrach. Te produkty odnotowały jedne z największych wzrostów sprzedaży od rozpoczęcia sezonu wakacyjnego.

Bób jest najpopularniejszą warzywną królową w Biedronce

Biedronka oferuje również różnorodne świeże warzywa i owoce. Największym hitem sprzedażowym tego lata w kategorii warzyw okazał się bób, a tuż za nim znalazły się kapusta pekińska i buraki. Natomiast najpopularniejszymi owocami wśród klientów sieci są czereśnie, melony i jabłka. Dodatkowo, dla wygody wakacyjnych klientów w miejscowościach Dźwirzyno, Ustronie Morskie, Mielno i Dziwnów, Biedronka uruchomiła specjalne zewnętrzne stoiska z warzywami i owocami, aby kupujący mogli szybko i sprawnie zrobić zakupy.

- Sklepy zlokalizowane w miejscowościach turystycznych są bardzo popularne wśród naszych klientów każdego roku. Aby zapewnić im jak największy komfort podczas zakupów, wprowadziliśmy wiele udogodnień i zaproponowaliśmy ofertę dostosowaną do ich potrzeb podczas wakacji. Jesteśmy zadowoleni, że wprowadzone rozwiązania spotkały się z tak pozytywnym przyjęciem, a turyści coraz częściej odwiedzają nasze sklepy, zwłaszcza w weekendy - mówi Magdalena Sidwa, dyrektorka operacyjna w sieci Biedronka.

Biedronka otworzyła także kilkanaście sezonowych namiotów z wyprzedażą produktów non-food. Namioty zostały umieszczone m.in. w Miastku, Łebie, Lęborku, Koszalinie, Sławnie i w Dziwnowie. W Pobierowie i Ustce, dla większego komfortu klientów, tymczasowo powiększono sale sprzedaży. Dodatkowo, w Łebie uruchomiono linię autobusową, która będzie dowozić klientów z okolicznych miejscowości do sklepu Biedronka.